Om os

Glejbjerg Antenneforening blev stiftet i år 1976 og havde til formål, at forsyne beboerne i Glejbjerg by med TV signaler. Da antennenettet var af ældre årgang, blev nettet ombygget, til levering af flere TV signal og mulighed for opkobling til Internet.

I år 2005 indgik Glejbjerg Antenneforening, aftale med TDC kabel tv (Nu yousee) om ombygning og levering af tv-kanaler. TDC Kabel TV har stået for ombygningen. Den 9 maj 2006 var ombygning af antennenettet klar, og siden denne dato har alle haft mulighed for, at vælge mellem 3 programpakker, internet og IP telefoni. (Nu også mobiltelefon ved Onfone).

Aftalen med Yousee, lød på 6 år, hvor Yousee skulle leverer programpakkerne, Internettet og servicerer nettet, hvis der skulle opstå fejl. Glejbjerg Antenneforening leverer 3 programpakker, og ca. 20 radiokanaler til husstandene i Glejbjerg by. Yousee er stadig leverandører af tv, internet og IP telefoni.

Glejbjerg Antenneforening

Borgergade 94